sobota, 25 października 2014

Jesień



Nieuchronnie zbliża się moment  przestawienia naszych zegarków z czasu letniego na zimowy. Rano ciemno, popołudniu ciemno... Sami wiecie, jak brak witaminy D wpływa na samopoczucie.

...nie najlepiej

Gdy pomyślę o tym ile czasu zajęło mi kolejne wrzucenie posta na bloga, na myśl przychodzi mi określenie, że zajęło mi to "cały rozdział". Dzisiaj mam dla Was sesję kanapową z ciepłą herbatą i kotem na kolanach. Po kolejnym dniu na uczelni, zziębnięta ale pełna zapału pomyślałam i zrealizowałam > wracam! blogowanie jest super!



A to jest Lukrecja. 
Sympatyczna kocica.


 Uraczę Was mottem jakie wybraliśmy na dzisiaj: Nie szukaj sensu życia.
Serio, serio :)


marynarka - Pull&Bear // sukienka - H&M // rajstopy i zakolanówki - Gatta//torebka - Pull&Bear

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz