niedziela, 25 maja 2014

Poniedzielne lelum polelum

Są takie dwie piosenki, które kojarzą mi się z czasem gdy zdawałam prawo jazdy, miałam pracę, którą każdego dnia mogłam rzucić bez żalu by pojechać na jakiś festiwal lub inną niezapomnianą przygodę.

Gdy ich słucham przypominam sobie rozterki tamtych dni. Nie mogę uwierzyć, że to wszystko działo się nie tak dawno. Jedna decyzja może wcisnąć nas w wygodne buty, w których mimo wszystko nie czujemy się dobrze. Pytanie czy warto jak Cejrowski na boso śmigać przez świat? J …dopóki nie znajdziemy tych właściwych.



Zaczęłam od smuteczkowych wspominek, ale tak na prawdę zmierzam do pozytywnego podsumowania. Otóż w czwartek i w piątek brałam udział w XXII Spotkaniu Gospodarczym organizowanym przez Forum Młodych w siedzibie Regionalnej Izby Gospodarczej, przy ul. Opolskiej 15. Nauczyłam się wielu ciekawych rzeczy. Może przy kolejnych postach, podzielę się kilkoma spostrzeżeniami. Warto szukać przedsięwzięć poszerzających naszą wiedzę, zwłaszcza jeśli nie postawiliśmy jeszcze kropki na końcu zdania określającego nasza ścieżkę zawodową. Jestem bardzo pozytywnie nastawiona do każdego następnego dnia!

To jednak nie zmienia faktu, że dzisiaj miałam ciężki dzień, to będzie widać po mojej minie na zdjęciach. Dwa kolokwia > finanse przedsiębiorstw, ocena końcowa z ćwiczeń: piąteczka :) ...z ekonometrią wątpię by było tak różowo, ale przynajmniej przed kolosem nie popadłam w jakiś destrukcyjnie paraliżujący stres, wierzyłam że wszyscy zdamy, a przynajmniej czegoś się nauczymy.



















Zestaw : marynarka - Reserved // bluzka - Mango // spodnie - Reserved // buty - Marc Ellis

Założyłam granatową marynarkę z brązowymi wstawkami na kieszeniach i łatkami na łokciach. To bardzo klasyczne połączenie kolorystyczne. Do tego cygaretki, które dodają bardzo wiele uroku naszym nogom <3. Biała bluzka stonowała to eklektyczne połączenie kolorów i deseni. Uważam, że to dobre wydanie nowoczesnej elegancji, czułam się w tym dobrze i swobodnie, a do tego uszanowałam swoim strojem osoby, które dzisiaj przeprowadzały z nami zaliczenia z wcześniej wymienionych przedmiotów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz