środa, 2 grudnia 2015

Rozwój


Tydzień temu wybrałam się do Warszawy na konferencję "Digital University", a dwa tygodnie temu na konferencję "Zostań przedsiębiorcą społecznym. Skorzystaj ze środków RPO WSL 2014-2015" w Katowicach.

Piszę o tym bo moje uczestnictwo w tych wydarzeniach nie było by możliwe gdybym nie zaryzykowała i nie postawiła na własny rozwój. Rezygnację z czegoś bezpiecznego na rzecz wielkiej niewiadomej. Wiedza jaką zdobyłam podczas tych dwóch spotkań jest ogromna i oczywiście w tym poście nie sposób odtworzyć tego co miało na nich miejsce...

Natomiast podzielę się z Wami wskazówką, która na mnie zrobiła największe wrażenie. Jej autorem jest Ivan Hernandez. Przytoczył on opowieść o drużynie wioślarzy, która wygrywała zawody na swoim poletku, jednak w zawodach międzynarodowych owszem, zajmowali wysokie pozycje jednak nigdy nie udawało im się stanąć na podium, Postanowili zmienić taktykę działania i zadawać sobie pytanie:"Will it make the boat go faster?"

Czy to co robimy, faktycznie sprawia, że zmierzamy we właściwym kierunku i przyśpiesza to "naszą łódź" którą chcemy dopłynąć do celu? Może warto przyjeć się naszym codziennym działaniom, którym poświęcamy czas... lub w ogóle zacząć od określenia co jest naszym celem.

Jeśli jesteście zainteresowani tematyką motywacji, planowaniem własnej kariery - jestem otwarta na rozmowę. Wspólnymi siłami, uda się zrobić więcej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz