środa, 18 lutego 2015

Mohito - co warto kupić na wyprzedaży (?)

Wyprzedaże są już u schyłku, warto jednak w gąszczu przebranych, podniszczonych szmat z wyprzedaży kupić coś wartościowego.

w #MOHITO
znalazłam dla siebie kombinezon. Jest świetny - miękki materiał, ciekawy krój z seksownym wycięciem na plecach. Po narzuceniu na ramiona marynarki, staje się bardzo elegancką kompozycją.



Na uwagę zasługuje również jedwabna koszula od Anij Rubik. W zależności od okazji, można założyć do niej top i nadal zachowywać pozory przyzwoitości :-) lub całkiem poszaleć...
If you know what i mean.


Ponieważ mój portfel deseniem przypomina wyliniałą panterę, musiałam znaleźć nowy. Oto on - klasyczny, piękny oby długo mi służył i trzymał w ryzach moje karty debetowe. ;]



Na koniec rada dla Was. Jeśli coś Wam się podoba w sklepie, a nie ma tego na stanie, warto poszukać tej samej rzeczy w sklepie internetowym <zwłaszcza, że odbiór w sklepie jest za darmo>
I NA ODWRÓT! 

Każdy produkt ma swój kod, wystarczy sprawdzić dostępność w sklepach stacjonarnych zadzwonić tam i poprosić o odłożenie danej rzeczy.
POWODZENIA! :-)