wtorek, 22 lipca 2014

White

Białe sukienki są spoko dopóki coś, np. jakich brud lub inna nieczystość nie zmieni ich postaci - to duży minus wszystkiego co białe, nieskazitelne, niepokalane :)

Nigdy wcześniej nie miałam białej sukienki, ani białych spodni, których jeszcze tu nie widzieliście... miałam natomiast cały stos białych topów. Mam nawet biało-czarne balerinki, mam nadzieje, że to nie wystarczający powód by trafić na pewien portal o kozaczkach :)

Biel - generalnie ma w sobie coś olśniewająco-onieśmielającego. Na domiar złego, połączona z przykuwającymi wzrok dodatkami w pomarańczowym kolorze to istny Armagedon.

Było już ciemno, gdy zdjęcia się tworzyły, mimo wszystko dobrze wspominam to zestawienie i chciałam je uwiecznić.


A było to tak... że na wyprzedaży nabyłam:
sukienka - Mohito (nie ma już ich on-line, ale są dostępne w salonach, sprawdźcie) // torebka - Mango // buty - Ryłko //