wtorek, 6 maja 2014

Czerwona sukienka, tym razem na sobie


Już kiedyś pisałam o czerwonej sukience i jej "mocy". Tym razem czerwoną sukienkę założyłam na siebie. Dla mnie takie połączenie jest jak najbardziej w moim stylu. Dziewczęce i z pazurem. Wystarczy jednak zrzucić pas z talii i kurtkę, a spokojnie można iść w tym zestawie do teatru lub w inne miejsce wymagające ogłady :)


sukienka - od blogomania (Allegro) // kurtka - Stradivarius // pasek - Mexx // torebka - simple // buty - Marc Ellis

Bonus - sukienka która na chwilę obecną jest dostępna na allegro w kolorze malinowym i czarnym. Bardzo podobna do tej, która mam na sobie z tą różnicą, że dodatkowo ma na dole lamówkę. Generalnie zakupy u tego użytkownika są tanie i przyjemne, niestety mi trafiła się jedna rzecz, którą zwróciłam ze względu na materiał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz