sobota, 17 maja 2014

Ciągle pada















Przez to, że pada... i to tak porządnie od kilku dni - nie było za wiele inspiracji US.det.by.AK. Nie byłam z tego faktu zadowolona, zwłaszcza że całkiem się wkręciłam w blogowanie i już nawet zabrnęłam w tematykę beauty... myślałam, że to taki przerywnik. Okazało się inaczej, tak jakbym wpłynęła na mieliznę.

Hodowla ma się dobrze, co prawda nie znalazłam jeszcze "stylowego" słoika w którym mogłyby pływać moje algi, to też oszczędzę Wam tego widoku. Smak jest ten sam jak w dzieciństwie - pychotka i do tego zdrowa. Jak zabiorę się za maseczki, dam znać. :)


Dzisiaj na wykład przyszła do nas Pani z BZ WBK, opowiadała na przykładach o różnych zdarzeniach na giełdzie. Podała również przykład LPP SA to zabawne, że akurat wczoraj zdecydowałam, że swoja pracę licencjacką napiszę właśnie na przykładzie tej spółki. Losie, to miał być dla mnie jakiś znak, zatwierdzający moją decyzję w tej kwestii? :)

Kardigan - H&M podobne do niego tu i tu // t-shirt - TopSecret // spódnica - Cubus // pasek - mexx // biżuteria - Yves Rocher

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz