wtorek, 22 kwietnia 2014

Zakupy online

Chcę Wam zarekomendować pewien sklep... jest to szczera opinia, jak szczere jest zadowolenie udobruchanego konsumenta :) Otóż zapomniałam jak nieprzyjazne jest miasto Katowice dla wszelkiego rodzaju szpilek
i innych drogocennych butów - wybrałam się w jednych owych tych wyśnionych na przeprawę z Staromiejskiej na Warszawską. Ot co, około 200 metrów. Po drodze mój obcas niestety ugrzązł w niezabetonowanej szczelinie między płytami położonymi na trasie ^ 
...z własnej winy zdarłam lakier z obcasa na długości 1,5 cm od fleczka. :(((

Z tego rozrzewnienia stwierdziłam, że napisze do obsługi sklepu Zalando... Napiszę wprost jak było...

"Witam,
w dniu 31.03.2014r. wpadłam w szczelinę i uszkadziłam obcas. Na zdjęciach widać zdarty lakier, którym pokryty był obcas. Proszę o rozpatrzenie mojej prośby o pomoc przy odpłatnej wymianie obcasa u producenta obuwia. Jeśli jest taka możliwość proszę o przesłanie informacji na temat ceny wykonania takiej usługi."

a oto ich odpowiedź:

"Szanowna Pani Alicjo,
serdecznie dziękujemy za wysłanie wiadomości do Zalando.
Z przykrością informujemy, że nie możemy pozytywnie rozpatrzyć zgłoszonej reklamacji.
Reklamowana wada artykułu nie powstała w wyniku zastosowania nieodpowiedniego materiału czy błędu produkcji.
Zużywanie się obuwia wraz z jego następstwami w postaci nabytych uszkodzeń mechanicznych nie są powodem do roszczeń reklamacyjnych.
Wychodząc jednak naprzeciw Pani oczekiwaniom, wyjątkowo zdecydowaliśmy się obniżyć cenę produktu o 30,00 PLN.
Gdy tylko uzyskamy od Pani pozytywną odpowiedź, wymieniona kwota zostanie zwrócona na Pani konto bankowe.
Niestety nie oferujemy możliwości naprawy obuwia poprzez Zalando. Bardzo nam przykro z powodu powstałych niedogodności.
Chętnie odpowiemy na dalsze pytania."

Prawdę powiedziawszy byłam bardzo zdziwiona obrotem sytuacji, zwłaszcza że co jakiś czas dostaje kupony rabatowe na 40, 60zł teraz zwrócą mi na konto 30... Postanowiłam się tym podzielić ponieważ jeśli ktoś kto zarządza firmą wprowadza taką politykę obsługi klientów
i dodatkowo mu się ten biznes opłaca, to życzę mu jak najwięcej klientów co by nie zbankrutował i nadal przysyłał mi zniżki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz