czwartek, 10 kwietnia 2014

Przegląd elegantki


spódnica / marynarka / spodnie - CLICK FASHION (polska marka!!)
*

*
*

żakiet
 sukienka
*
Prezentuję zestawienie eleganckich ubrań, które moim zdaniem są warte uwagi. Do gustu w szczególności przypadły mi kołnierzyki mandaryńskie. Ich pruderyjność ma w sobie wiele uroku. Moim zdaniem najlepiej wyglądają solo, jednak jeśli sytuacja tego wymaga by założyć coś na nie, najlepiej sprawdzi się klasyczna marynarka, która nie przyćmi piękna takiego kołnierza.

Ekstrawagancka wersja żakietu, w której ozdobą jest suwak założyłabym do klasycznej małej czarnej. Bardzo lubię tego typu drapieżne połączenia.

Marzę również o klasycznym beżowym komplecie, na zbliżające się lato. CLICK FASHION zaproponował coś, co chętnie bym założyła. Natomiast jedyne i ostatnie podejście jakie miałam do zakupu ich produktów nie przebiegło pomyślnie.
Zamówiłam piękny komplet. Kolor prześliczny, niestety marynarka 34 była jak 36, a spódnica 34 jak 32 :P W dodatku, strasznie wygniecione przysłali mi te rzeczy <kupowałam przez internet> . Stwierdziłam, że jeśli mam się później denerwować na to, że materiał jest tak podatny na zagniecenia, to wolę odesłać całość. ...Może jeszcze kiedyś się skuszę. :)