niedziela, 9 marca 2014

'well spent time in the early morning’s haze' in UE

Moderat - "Bad Kingdom"

Urban Style determined by Alicja Knapik

Przeziębienie, osłabienie, problemy z pionizacją sylwetki a co za tym idzie przemożna chęc spędzania czasu w pozycji poziomej dała się we znaki w ostatnich dniach. Na szczeście poleżałam trochę w łóżeczku (co zaowocowało wpisami na blogu ^^)
i nabrałam nowej energii na zbliżający się tydzień :) A będę jej potrzebować bardzo dużo, ponieważ właśnie ten tydzień kumuluje wszystkie możliwe dopięcia spraw nagromadzonych w ostatnim czasie, zarówno w pracy jak i na uczelni (przede wszystkim), w życie prywatne też należało by sie w końcu zaangażować... 

Z tym, że nie jestem pewna co do tego czy akurat na nie wystarczy mi czasu ;/
A bardzo bym tego chciała <3

Urban Style determined by Alicja Knapik

Dzisiaj założyłam kolorową i ciepłą bluzę polskiej firmy MR. GUGU & MISS GO
o której możecie przeczytać w marcowym numerze Ultramaryny (na prawdę! :} strona 7-8) Szczerze powiedziawszy to ze względu na nią publikuje zdjęcia, na których widać mój chorutki i blady pyszczek rażony słońcem :P

Urban Style determined by Alicja Knapik

Mam na sobie również swoje ulubione buty, smutek w sercu się czai na myśl, że już czas na nowe. Spodnie, a w zasadzie jegginsy wyszukane na zeszłorocznej wiosennej wyprzedaży również należą do moich ulubionych.

kurtka - C&A // bluza - Mr.Gugu&MissGo  // spodnie - Guess //
buty - Venezia // toberka - Wittchen