piątek, 28 lutego 2014

Dlaczego to tyle trwało?

Minęło trochę czasu odkąd ostatnio cokolwiek napisałam w tym miejscu. Nie chcę jednak porzucać tego co tu rozpoczęłam. Każdy ma taki moment w życiu, że musi uporządkować kilka swoich spraw. U mnie akurat są to sprawy zdrowotne, pokrywające się w czasie z sesją, która ciągnie się za mną i nie pozwala się spacyfikować. Dzisiaj dostałam smutną lekcję, którą muszę przetrawić. Mianowicie usłyszałam od lekarza - ortopedy, że moich schorzeń nie da się leczyć i muszę nauczyć się z tym żyć. Nie jestem poważnie chora, take it easy... jednak mam takie geny, że ból kolan i bioder będzie mi towarzyszyć nieustannie. Mogę też wprowadzić nowy system mierzenia czasu, od stanu zapalnego do ponownego stanu zapalnego. Zastrzyk do kolana mogę robić co 2 miesiące...

Mimo to lekarz, powiedział że mogę chodzić na obcasach, bardzo mnie to cieszy. Jednak dla bezpieczeństwa, nie będę już porywać się na szczudełka, które zdarzało mi się kupować ostatnimi czasy. 9 cm myślę że wystarczy by wyglądać sexi :)

Pokaże Wam jak to będzie wyglądać gdy zawita do Nas wiosna!

kurtka - Stradivarius // spódnica - Stradivarius // buty - Stradivarius // torebka - TopSecret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz