czwartek, 9 stycznia 2014

Mała czarna

Cześć!
Bardzo mi miło, że mój blog Wam się podoba :) Od razu wywołuje to uśmiech na mojej twarzy i radość w sercu, że mogę dzielić się swoim hobby.

Urban Style determined by Alicja Knapik

Dzisiaj chcę jedynie przypomnieć dlaczego mała czarna to klasyka. 

*Jest synonimem elegancji i kobiecości*
*Czarny wyszczupla*
*Wystarczą dodatki by zmienić jej charakter*

Urban Style determined by Alicja Knapik

I tak oto, dzisiaj czerń zestawiłam z turkusowymi dodatkami. Nabyłam je przez internet na stronie TopSecret za ~ 35zł! Obecnie można załapać się na rabat 50% na kolekcję jesień/zima 2013. Warto wybrać coś dla siebie, co kieszeni nie pobodzie, a oko cieszyć będzie. :)

***

Dołączam jeszcze dwa zdjęcia, teraz nie pamietam o czym myślałam robiąc takie miny! Podejrzewam jedynie, że coś w stylu "niech moc będzie z Wami" *;

Urban Style determined by Alicja Knapik
?
Urban Style determined by Alicja Knapik


wdzianko - Promod // sukientka - Mohito // dodatki - TopSecret