sobota, 4 stycznia 2014

British chic

Dzisiaj chcę pokazać stylizację prosto z University of East Anglia :)
Połączyłam granatową marynarkę z dziewczęcą sukienką, pazur w stylizacji zapewnia czerwień na ustach i paznokciach oraz gościnnie - mój kot Waluś <3

Uważam, że w ubieraniu się, ważne jest też aby dostosować swoją odzież do pogody. Anglia w tym kontekście najbardziej kojarzy mi się z deszczem oraz mgłą, gęstą i tajemniczą.
Aby chronić się przed ewentualnymi opadami, warto mieć odpowiednią kurtkę. Na poświątecznych wyprzedażach udało mi się właśnie taką nabyć, nieprzepuszczającą wody i ocieplaną. Jestem z niej bardzo zadowolona.

Jak mawia bliski memu sercu spec od promek (promocji) na wyprzedażach powinno kupować się tylko rzeczy wysokiej jakości, których w nieprzystępnie wysokiej cenie regularnej na pewno byśmy nie kupili. Tylko wtedy wyprzedaże na prawdę się opłacają, ponieważ kupujemy dobre produkty, wysokiej jakości. Które będą nam służyć przez długi czas.


Urban Style determined by Alicja Knapik

Urban Style determined by Alicja Knapik

Urban Style determined by Alicja Knapik

Urban Style determined by Alicja Knapik

Urban Style determined by Alicja Knapik

Urban Style determined by Alicja Knapik

marynarka - Reserved // sukienka - Allegro // kurtka - Mango // torebka - Guess // buty - Venezia // rękawiczki - Tatuum

Urban Style determined by Alicja Knapik

Urban Style determined by Alicja Knapik

Make-up - wykonałam sama przy pomocy > Sephora makeup academy palette

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz